laupäev, 6. oktoober 2007

Pealkirjata

Hetkel on tunne, et Tammsaarel on õigus. Täiesti õigus.
2 tema tsitaati

1) Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus.
2) Ma kunagi ei mäleta seda, aga see oli midagi taolist, et kõik ei saa korraga olla õnnelikud. Et rõõmu on alati sama palju ja see jaguneb erinevalt. Mõni kord on üks õnnetu, aga kui ta saab õnnelikuks, muutub selle arvelt keegi õnnelikumaks.
See pole muidugi minu arust sellises seoses, et just täpselt selle pärast, et ühel kindlal inimesel on toredam vaid see on kõigi inimeste vektorite summa. Nii et üle kuue miljardi vektori on vaja liita, et arvutada enda vektori suurus. Kahjuks on see võimatu ülesanne.

Nende koha pealt siis ütleks, et ma olen laisk inimene ja kogu viimase aja (nii üle aasta) olen peaaegu eranditeta olnud väga rõõmsameelne.

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Nad tegid tööd ja nägid vaeva, aga kuhu jäi siis armastus?

Kerttu ütles ...

Vahepeal seda siiski oli natuke. Kuigi tundub, et tööl on omadus armastust varjutada.
Praegu arvan, et on piisavalt inimesi, kes mind armastavad ja see ei saa olla võrdelises seoses töökusega, kuna, nagu isegi teate, olen ma mittetöökas.;)