laupäev, 24. november 2007

Järgmisest nädalast

Ma tunnen, et minu lähitulevikul on minu jaoks ainult numbrid, numbrid, numbrid ja numbrid.
Nimelt on siis esmaspäeval lisaks tavapärasele matemaatika tunnile veel 3 tundi matemaatikat 6.,7. ja 8. tunni ajal. Sama lugu on teisipäevaga. Neljapäeval ootab siis ees see kurikuulus viie kooli kohtumine, kuhu nagu eriti ei tahakski minna.

Millegi pärast vedasin selleks nädalavahetuseks koju ühe suure hunniku raamatuid. Äkki peaks raamatukokku minema...


Ikka ja jälle tunnen ma, et mu süda teeb õigeid valikuid, selliseid, mis lasevad mul tunda end vabalt ja piiramatult, olla mina ise.




Pärast rongisõitu sai läbi hüpatud Selverist. Kuna seal aga polnud leiba, mis meie pere jaoks on ainuke söögikõlbulik leib (Pere Rukkileib), siis pidime minema ka Kaubahallist läbi. Astun siis Erkki ja emaga poe uksest sisse, kui meile astub vastu turvanaine. Ta küsib, et kas me tulime teatrisse või poodi. Meie läksime muidugi ainult poodi ja mingist teatrist polnud meil aimugi. Sisse meid siis igal juhul ei lastud. Teater Jõgeva Kaubahallis!? Erkki: "Millal Kaubahallis kino saama hakkab?"

Üldse on maailm omamoodi hulluks läinud (või vähemalt Jõgeva). Kaubahallis teater, keset talve ehitatakse linna keskele purskkaevu ja parki uusi jalgradasid, Keskuse poes lammutatakse pooled seinad maha, Selveris on müügil uus Horisont jms.

Kommentaare ei ole: