kolmapäev, 14. november 2007

Vene keele tund

Saatuse õrritamine ei ole naljaasi.

Täna vene keele tunnis, kui õpetaja hakkas võtma kapist õpikuid ja neid laiali jagama, mõtlesin, et kui saan endale Sibliku õpiku (lihtsalt esimene nimi, mis mulle pähe tuli, kui ma mõtlesin nimedele, mida ma eile nende õpikute taga olin näinud), siis *siin kohal salastatud informatsioon* (igal juhul on see seotud inimesega, kes meenub mulle alati lauluga Mika - My Interpretation). Ma avan vaikselt ja rahulikult õpiku tagumise kaane ning ennäe, kelle nimi seal seisab!? Kui suur on võimalus, et kõigist neist õpikutest just see õpik ja kõigist õpilastest just mina saan selle õpiku kasutamiseks? (Tingimustes oli ka veel see, et Veronika pidi valima endale raamatu st mina ei võtnud meie lauale asetatud raamatutest endale enne vaid vaatasin, mida Vero teeb. Ja ta andiski selle mulle)
Ma pidin šoki saama: pulss mitmekordistus, keskendumisvõime kadus ning ilmusid muud taolised haiglaslikud nähtused.
Ega ei tasu saatusega mängida. Aga ma teen seda ju alati... Igal pool... Aga see ajab mind hulluks. Need märgid nagu ennustaksid mu elu ette... mingil määral... st seda olen ma varem tähele pannud, kuna ma ei oska midagi öelda selle märgi kohta, kuna ma ei saa iial teada, kas see vastab tõele või mitte...

Kommentaare ei ole: