pühapäev, 16. detsember 2007

Kas ma olen nüüd õnnelikum või kurvem?

Ei teagi öelda. Ainuke, mida ma tean, on see, et ma sain just hetk tagasi emotsionaalse šoki.
Mis kõige iroonilisem: praegu tuleb telekast Michael Bublé - Everything. Kes asjaga kursis võib juba mõista, millest või kellest juttu tuleb.
Igal juhul. Jah. Ma olen vapustatud. Ma olen õnnelik vist. Vist. Kõik pöördus ringi. Kuid see kõik oli juba ammu unustatud. Või noh, niivõrd kuivõrd. Lihtsalt naer tuleb peale. Elu on iroonia [või aroonia ;)]. See laul. Ja siis Triin siit kõrvalt annab mulle korraks oma kõrvaklapi, et ma kuulaks, kas see laul, mis seal parasjagu tuleb on tihti telekas või mitte. Muidugi mitte, kuid see laul on mälestus kevadest. Unustamatuimast kevadest...
Tegelikult sain kinnitust, et on juhtunud see, mida ma peaaegu et kardan, kuid nüüd, kui see käes on, ajab see kohutavalt naerma. Ehk on see natuke kurva alatooniga naer, kuid siiski.
Jällegi: praegu kostab telekast "Bittersweet Symphony".
Ei. Elu on kummaline.
Ma armastan elu!? :D :P

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Bad news are better than no news.. Ja oli see siis nii halb uudis? See pidi ju kunagi juhtuma..:) Nii või naa näed sa Naad kunagi unes.. ma ei tea, miks see mulle meelde tuli:P Oli kuidagi kohatult kohane;)

Kerttu ütles ...

Tegelikult oli see väga hea uudis, kui nüüd mõtlema hakata. See pilt on ikka nii ilus;)
Hea lause (Y)