laupäev, 5. aprill 2008

Vanaisa juubel.

Minu vanaisa sai 90 aastaseks!?
Täna siis oli väike pidu Tartus Nooruse 9. Ma olin seal käinud head aastad tagasi onu ja tädi juubelitel. Siis ei jaganud ma maast ja ilmast midagi. Nüüd siis tean, kus see hoone asub Tartus ja mida see endast üldse kujutab. Nimelt toimus mu vanaisa juubelipidu Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis. Seal õpivad ka Tartu Ülikooli õetudengid. Huvitav, kas arstidel kah sinna asja on, kuna arstidki peavad õenduse põhiasjad selgeks saama? Igal juhul väga väga väga huvitav.

Kokku kogunenud inimestest ei olnud mitte ühtegi võhivõõrast... Kõik olid siiski mingid lähimad sugulased-tuttavad.

Üle kõige meeldis mulle tädi Iida tehtud kingitus. Pilt minu vanaisast ja vanaemast aastal 1944 (st 64!? aastat tagasi), mida oli lastud suurendada ja see oli ära raamitud. Nii südamlik. Sellel pildil on nad koos nii armsad. Vaatavad üksteisele nii armsalt otsa...

Ja millalgi hiljem (kuna me unustasime oma digika koju ja ka Kati ja Tiit unustasid enda oma maha), lisan blogisse pildid, kus on
1) vanaisa-vanaema oma lastega (3)
2) vanaisa-vanaema oma lastelastega (8 kellest on 2 poissi ja 6 tüdrukut. Mina muidugi olen see kõige noorem)
3) vanaisa-vanaema oma lastelastelastega (12 ja ma pole veel laste saamise peale mõelnudki, aga juba on lapselapselapsi 12... Peale minu ja minu venna on ainult 1 vanaisa lapselaps, kellel pole veel lapsi. Mu õel on 3 last, onutütardel: Jaanal 4, Tiinal 2 ja Hillel 1 ja onupojal Raimol 2(kaksikud) )
Igal juhul väga mõnus. 4 põlvkonda.

Kommentaare ei ole: