teisipäev, 8. juuli 2008

Veider suvi

"Faust" tekitab minus selliseid tundeid, et ma ei viitsi enam ühtegi raamatut lugeda. Täiesti masendav. Kohe nii masendav, et hakkasin inka Grammarway'd täitma. Õnneks ei kulutanud sellele eriti palju aega.

Osaliselt ikka veel Franz Ferdinandi kontserdi uimas.

Lugesin imetillukest raamatut õnnest:
Loodusel on imeline, salapärane seadus, mille kohaselt kolme asja, mida me elus kõige rohkem ihaldame - õnne, vabadust ja meelerahu -, võib alati leida siis, kui me need teistele anname.

Suvesooja pole veel olnudki.

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Ma ei tea, mis minu probleem on, aga ma ei suuda lugeda midagi kohutuslikku.. Ma loodan augustile.. Faust on kahtlane jah.. Mu meelest võiks keegi need värsid inimkeelde tõlkida..
Suvesoe tuleb augustis..

Tiina ütles ...

Ma tean, mida sa Fausti all mõtled. Samad tunded tabasid mind- ma lihtsalt nagu loendaks järjest numbreid ja sistust ei saanud muffigi aru :( Keegi võiks jah kirjutada tavatekstiga sisu.

Kaie ütles ...

Õnneks pole ma Fausti poole vaadanudki. Kohstuslikku kirjandust on see aasta vähe ja tänu sellele jätan nende lugemise suve lõpuks. Praegu lahutan meelt kõikvõimalike triloogiatega. Nii hea on ise lugemist valida.