neljapäev, 7. august 2008

Täna on see ajalooline päev, millal ma ostsin oma viimaseks aastaks keskkoolis päeviku. Selle välimus jääb avaldamata kuni 1. septembrini. Selle suve kõige tähtsam ost. ;)

PS! Ma nägin, et sel aastal ka üks selline päevik, mis sobiks Mariale ülihästi... Ruudud ja puha...

Aga muidu on mul kooliasjad ostmata veel.

4 kommentaari:

Liis ütles ...

Oh kui õnnis! Varsti saab kooliasju osta! Ma ei tea, kas ma peaks omale päeviku ostma.. Mul ju eelmise aasta oma täitsa korralik veel:D Nagunii ei viitsi mu ju seda täita.. Aga samas hea on alustada algusest ja ikkagi kõige tähtsam kooliaasta (või siis võrdne esimese klassiga) .. Oh kooliaeg:D

Ma ju alguses sain aru, et sa hakkad päevikut pidama:D

Kaie ütles ...

Ma ei jõua ära oodata, millal päeviku ostan. Minu märkmetest sõltub ju nii paljude kodutööde sooritamine... :P
Loodan, et leian midagi nii imelist nagu 10.klassis. Teadsin esimesest hetkest, kui seda nägin, et see on SEE õige. 11.klassi täpid olid vahvad, aga mitte nii erilised... :(
Palun ütle, millise sa ostsid! :)

Kerttu ütles ...

Hehee... Ongi nii. Järgmisel nädalal lähen šoppama;)

Kaie, ma ütlesin, et sa näed mu päevikut Nõos:) Selle pärast ära muretse, et sa samasuguse ostad. Ma ei usu seda... :) See ei ole tegelikult niiiiii eriline päevik. Praegu haibitakse selle välimust väga üles;)

Anonüümne ütles ...

heheee
olen juba pikemalt vaadanud päevikuid aga ei leia sellist, mis meeldiks
üks kitarriga oli küll aga tean, et selle ostab pool Nõo kooli endale, niiet mina ei osta seda