pühapäev, 28. september 2008

Sügis

Eile oli üks kujuteldamatult ilus sügispäev.
Täna on aga üks tüüpilisemaid sügispäevi, mida suudan ette kujutada.
Kuid millegi pärast just täna tundsin ma, et mulle meeldib sügis. Ehk selle pärast, et tulemas on talv või äkki hoopis kuna sügis on ilus.
Kuulasin täna Manic Street Preachersi laule Autumn Song ja Winterlovers. Eks aitasid ka need mind vastavasse meeleolusse viia ja lepitada mind mõttega, et suvi on siiski lõplikult läbi.

Hommikul poole kaheksast on mind kummitanud laul If You Tolerate This Your Children Will Be Next.
See on ikka päris karm asi, mida öelda.
Ma isegi mõtlesin, et kuidas suudavad ameeriklased oma laulus nii karme asju öelda. Ja mida ma avastasin!? Manic Street Preachers on hoopiski Wales'i bänd. Siin kohal saab nende otsekohesus mõistetud.
Lugesin selle laulu kohta wikist. See on Hispaania kodusõjast. Sünge teema tõesti.

Mp3'e sisu sai täielikult uuendatud, kuna Tiinale "vaja" vedada muusikat arvutisse. Igal juhul pärast seda tegin oma mp3's inventuuri. See statistika annab mõista, milline on minu muusikasuunitlus:
Inglismaa 64
Norra 35
Portugal 31
USA 29
Taani 10
Iirimaa 9
Mehhiko 1

Varem oli ikka küsimus selles, kas mul on rohkem Euroopa või USA esitajate lugusid.

Täna on üks neist päevadest, millal ma tunnen sees pakitsevat mingit salapärast õnneallikat.

Kommentaare ei ole: