teisipäev, 28. oktoober 2008

Unenäod on ikka kummalised

Nimelt siis paar päeva tagasi nägin ühte väga veidrat unenägu, mis on küll kahjuks lünklik ja sisaldab vaid kummalisi detaile.

Ehk siis sissejuhatuseks peaksin mainima seda (mis on minu meelest kõige naljakam), et unenäo tegevus toimus oktoobrirevolutsiooni ajal. Elasingi omamoodi 20. sajandil. Muidugi unenäo algus ei sobi eriti kogu selle 1917. aasta tegevuspaigaga kokku. Nimelt läksin ma kuhugi mingi suurema pundi inimestega, aga kui tuli aeg lahkuda, olid kõik autod täis ja mul oli oht jääda maha. Ma ei mäleta muud kui seda, et mul oli häbi ja ma olin vihane. Ma olin täiesti endast väljas. Ropendasin metsikult ning loopisin mööblit (eriti tugev ikka küll). Kellegagi tuli siis teemaks mööbel, kuna ma seda loopisin. Enam vähem, et mis ta mulle teinud on jne:D
Järgmisel hetkel olin ma kuskil raudteejaama läheduses koos oma vennaga. Kuna käimas oli siiski oktoobrirevolutsioon, pidime me vennaga kuskilt informatsiooni hankima. Ikkagi ju ärevad poliitilised sündmused. Ja siis oligi nii, et Mustvee maanteel (kuskil mu kodu ja linna vahepeal) oli üks raamatupood. See oli vanaaegne ja suhteliselt isehakanute raamatupood. Sealt siis saime väheke informatsiooni, aga kuna see osutus täiesti kasutuks, otsustasime selle neile samadele raamatupoetüüpidele tagasi vahetada mingi raamatu eest. Umbes selline mulje jäi mul unenäos, nagu infot tagasi vahetades oleksime meie sellest täiesti ilma jäänud ehk siis ära unustanud. Selle info vastu võttis mu vend meile "Da Vinci koodi" venekeelse versiooni. Ja kuidagi sel hetkel ma teadsin, et meil on kodus olemas "Inglid ja deemonid" ingliskeelne versioon.

Mu ema arvas selle peale, et ma olen noore inimese kohta väga poliitiline;)

6 kommentaari:

Kaie ütles ...

Irw... Mis sellest oktoobrirevolutsioonist sai? Läks siis ikka läbi? Ma oleks oma unenäos seda takistanud... Pagana kommunistid.
Sa ju tead, et TEGELIKULT ma ei ole punane :P
Vaatamata sellele ajalootunnile...

Anonüümne ütles ...

hahaaa:D Kaie, sa ei ole tõesti kommunist! Ainult, et "ELagu kommunistid!" Aga Kerttu, sa oled vist liiga palju Lepa tunnis mõelnud.

Kerttu ütles ...

Unes jäi see oktoobrirevolutsioon veidike segaseks. S.t et eriti ei eristanud pooli, et kes punased ja kes valged. Noh meie siin Eestis tahtsime ju kuidagi vahelt õnnelikult välja rabeleda. Selle jaoks ka see info kogumine jms...
Kaie, selle kommunistiks olemise ja ajaloo tunni koha pealt võib väita, et sul on suur empaatiavõime;) See ei tähenda, et sa punane oled....
No me vist samal õhtul rääkisime õega NSV Liidust ja seetõttu natuke ka oktoobrirevolutsiooniks. Minu arust sellised poliitilised teemad on päris head aruteludeks;) Või noh... Midaiganes:D

Liis ütles ...

See info vahetamise koht oli väga geniaalne:D.. Ja see koht, kus sa taipasid, et teil on kodus inglisekeelne "Inglid ja deemonid":D.. See on lihtsalt nii ajuvabalt naljakas, kuidas unenäos saad aru järsku suurest tõest, kuigi tegelikult on see 1) arvatavasti vale 2) suht mõttetu.. Aga unenäos on küll hea tunne:D

Liis ütles ...

Ja Kaie ei öelnud "Elagu kommunistid"..

Kerttu ütles ...

Irw:D
Liis, sa oskad ikka õigetele asjadele tähelepanu juhtida;)