neljapäev, 18. detsember 2008

Mul on üks hea ja üks halb uudis.

Hea uudis on see, et täna tehti ametlikult teatavaks, et U2 uus plaat lastakse välja 2. märtsil. Ehk siis kõigest 3 päeva pärast minu sünnipäeva:P See on neil juba 12. stuudioalbum...

Halb uudis on kahjuks minu programmeerimise hinne. Nii et jah, seekord siis 4. Ikka ei õnnestu jaanuari lõpuks ainult viisi kursusehinneteks saada. Tõsiselt kahju, et nii juhtus, aga no eks ma selle olen ka ära teeninud. Ei usu küll, et ma seda kõike nüüd viie peale oskaks. Ainult halb on see, et me lähme nüüd edasi ju ka selle sama teemaga, millega ma peaaegu kõik neljad sain. Ei usu, et see nüüd viieks muutub. Tõsiselt kahju. Midagi, mida poleks üldsegi osanud oodata. Ega tegelikult selle peale ei mõelnudki üldse.

Egas siis midagi...
U2...

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

tead mis lahe on? See, et karmi progre ajal olid me hinded viied, aga nüüd, kui pmst rakendusega tegeleme, saame nelju.... Ehhee :D

Kusjuures need hinded tulid kui tagataskust. Tühjus-tühjus ja siis äkki kursusehinne koos kribu-krabuga. :P
Kahju, et nii läks... Sinu puhul just.

Kerttu ütles ...

Ojaa:D Näks ju..
Tagataskust jah... eks kui ma selle postituse kirjutasin olin veel šokis, sest see oli tõsiselt üllatav, aga tegelikult ju suht suva... ;)