laupäev, 27. detsember 2008

Viimased postitused on siin küll kuidagi muusikakesksed, aga mis parata...

Eile tegi vh1 mulle ka omapoolse jõulukingituse. Nägin sealt U2 videot, mida ei olnud kunagi varem näinud. Ehk siis laulule "When Love Comes to Town". Ja ma vaatasin eile vh1-st terve päeva peale kokku umbes 6 laulu või nii. Ehk siis hea saavutus.

Tegelikult mu põhieesmärk sellele postitusele oli selle laulu reklaamimine Fleet Foxes - Tiger Mountain Peasant Song (laul kestab tegelikult 3 minutit umbes... edasi tuleb vaikus. Ei teagi, miks see sinna lisatud on.)
Tõsiselt hea. Mul on vasikavaimustus lausa peal...
Tegelikult üllatab mind meeldivalt, et see bänd on oma debüütalbumiga nii palju kiidusõnu ja kuulajaid saanud. Tõesti üks selle aasta lemmikplaatidest minu jaoks...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

jaa, laul on kuulatav

Kaie ütles ...

ainult sina kasutad sõnu nagu "vasikavaimustus"...
hea laul oli, aga sa tead juba, mis ma arvan...