laupäev, 28. märts 2009

The Mars Volta kontsert.


Täna öösel nägin ühte väga veidrat und. Nimelt pidi minu maja ees toimuma The Mars Volta kontsert. Bändiliikmed eestotsas Omar Rodriguez-Lopez'iga olid juba kohal ja ootasid, et millal inimesi hakkab tulema. Mul on selline tunne, et mu vend oli selle kontserdi korraldaja. Igal juhul polnud isegi minul alguses aega sinna minna. Või noh. Kontsert hakkas peale ja bänd mängis. Aga mitte kedagi ei olnud kuulamas peale minu venna, kes oli korraldaja ja tahtis asjadel silma peal hoida. Ma nii väga tahtsin sinna minna, aga mul oli veel vaja paar minutit millegi muuga kodus tegeleda. Ma ikka lootsin, et ehk ei jäta nad enne asja katki, kui ma kohale jõuan. Ehk siis ma tormasin siis olematu lava ette (nad mängisid lihtsalt rohul). Ja nad ei olnud veel lahkunud. Ning siis olin mina ainuke kontserdikülastaja ja tõmblesin seal. Ja mul oli natuke imelik olla, sest ma olin ju ainuke inimene publikus ja järelikult mängisid nad ainult minule. Aga ega midagi. Mingil hetkel istus bänd murule ringi ja mina ka. Ja nad hakkasid tegema mingit ainult vokaalverisooni mingist The Beatles'i loost. Kahjuks olen laulu nime unustanud. Igal juhul oli see väga ilus. Igal juhul unes ma mõtlesin, et päris mõnus unplugged ikka! ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Haha. Suht lahe ju;)

Kaie ütles ...

Irw... Kahju, et sa ei mäleta, millist laulu nad kaverdasid.. Naljakas...