reede, 18. september 2009

Angel Flying too Close to the Ground

Mul on hea meel, et minu uurimisobjektideks on asjad, mis eksisteerivad ka meie tavalises erilises maailmas. Kuidas ma suudaksin tegeleda päevast päeva asjadega, mida tegelikult polegi olemas? Kõik oleks teoreetiline, aga kui ühel hetkel avastad, et oled tegelenud asjadega mida tõesti ei olegi.... ei ole üldse... oleks ikka tühi tunne küll. Loodan, et ma ei tee sellist avastust. Kuigi samas.... Oh imet, see oleks.

Mida iganes.

Ühesõnaga Angel Flying too Close to the Ground on minu tänase päeva ametlik soundtrack. Ametlik, kuna see sai siin blogis kirja pandud.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kelle laul see on?

Kaie ütles ...

Beth Rowley... aga võib-olla kellegi teise oma ka. :D

Kerttu ütles ...

Beth Rowley on tõesti teinud sellest imehea coveri. Originaalis on laulu esitajaks Willie Nelson.
Mulle jäi muidugi Bethi versioon kõrva, kuna originaali mul arvutis polegi. Muidugi kuulasin ka selle siis ära. Muuseas, ka Bob Dylan on seda laulu laulnud.