kolmapäev, 23. september 2009

Paus

Tänane päev algas keemia kontrolltööga, mis läks erakordselt halvasti, eriti arvestades asjaolu, et hommikul lahendasid kõik harjutusülesanded korra veel ilusti läbi. Aga kui ei joppa, siis ei joppa. Tegelikult olen juba paar tundi kodus lebotanud ja hooti histoloogiat õppinud. Kuigi just lõpetasin Scrubsi vaatamise. Aga ainult ühe osa. Ega nii palju ka ei jõua järjest õppida.
Igal juhul... See Scrubsi osa jättis minusse väga positiivse emotsiooni... nii juhtub alati, kui näen/kuulen midagi, mis on minu jaoks huvitav või kuidagi uus teadmine. Ühes eile või üleeile vaadatud osas kasutati sõna vertebrae. Kuidas ma oleksingi seda mõistnud ilma anatoomiat õppimata... aga kuna seda sai just hiljuti tehtud (ja ka järgnevatel kuudel metsikult), siis ma sain aru. Muidu oleks see mu kõrvust lihtsalt mööda läinud kui tähtsusetu fakt. Kuid seda ei anna võrrelda tänase üllatusega. Tänasteks märksõnadeks olid "apartheid" ja "shangri-la". Shangri-la on nii ilus. Alates hetkest, mil seda esimest korda kuulsin sõnana, jäi see mulle meelde. Ja tähendus on veel ilusamgi.
My shangri-la beneath the summer moon...
Vapustav.
Aga nüüd jälle tsütoloogia lainele...

Kommentaare ei ole: