pühapäev, 20. september 2009

Uskumatu aga tõsi

Tänane päev on omale juba teemalaulu saanud.
Laulu nimeks on 1921. Esitajaks The Who (I am the Who, when you call "Who's there?".)
Nii varakult ei ole mu päevadel enamasti veel kindlat laulu.
Tänane on erand. Tore erand.
Ja see laul tuletab mulle meelde, et peaksin lähiajal Tommyt kuulama... Ma pean pigistama kuskilt endale need tund ja 15 minutit ja mõned sekundid peale... See on võimalik. Äkki kolmapäeval?

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma mõtlesingi, et kas see tsitaat on seotud selle bändiga. Nüüd sain oma kahtlustele kinnitust;)

Kerttu ütles ...

Tegelikult ei ole see tsitaat seotud selle bändiga. :D Tünga said. Mul niisama tuli see nüüd jälle pähe. See tsitaat oli mul esimesena, kui huvi selle bändi vastu. See on hoopis ühe teise bändi laulusõnadest.

Anonüümne ütles ...

Haige inimene oled! :P