laupäev, 21. november 2009

Pearl Jam MTV Unplugged

Mine metsa!?
See hüüatus tuli päris mitu korda mu suust, kui ma seda kahjuks nii lühikest, kuid samas vapustavat esinemist vaatasin.
Õnneks olin ma üksi kodus ja keegi peale koerte ja kassi ei pidanud minu vaimustust kannatama...

Alguses mõtlesin, kui palju testosterooni saab ikka loota bändilt (ka selliselt nagu Pearl Jam), kui nad istuvad oma baaripuki moodi toolidel ja mängivad pillidel unplugged versioonis. Kuid poleks vist pidanud muretsema.

Meeldejäävaimad kohad olid siis sellised:
1) Hetk, mil Jeremy laulusõnades on sõna "fuck" ja see on muidugi televisiooni jaoks liiga vulgaarne ja Eddie jätab selle vahele, kuid samas teeb enda peaga nii-nii mõnusaid liigutusi :D
2) Kui Eddie kõigub oma toolil nii hooletult, et kukub ümber. Kohutavalt naljakas... Ja seejärel tõmbleb seal püsti ringi. Ja basskitarrist Jeff Ament ronib trummide otsa ja koos trummariga mängivad nad mõnusat muusikat. Ja Eddie seisab püsti oma toolile ja kirjutab oma käele markeriga "pro choice".

Kahju, et MTV Unplugged saadet on nii vähe tehtud ja et enamus vägevaid bände pole sinna sattunud.
Muidugi on Nirvana MTV Unplugged klassika, kuid ega vist väga märkimisväärseid rohkem polegi.
Lugesin just, et ega see Pearl Jami omagi enne seda aastat välja ei olnud lastud...

Ja siis ma lugesin veel huvitavaid asju PJ kohta. Nende boikotist Ticketmaster'i vastu. Ja nende soovimatusest teha lugudele videosid, kuna ei soovinud, et neid mäletataks aastate pärast nende videote vaid muusika järgi. Olin kah alateadlikult tähele pannud seda, et ega eriti pärast Ten'i videosid ei olnud tulnudki. On küll Jeremy (selle video meeletu edu oligi vist nende tohutu vastumeelsuse aluseks), Even Flow, Alive ja veel üks mulle tundmatu video aatatest 1991/92. Ja seejärel on veel ainult üks video 20. sajandist. Täpsemalt aastast 1998. Ja siis tulevad juba käesoleva sajandi videod.

Küll on kahju. Noorematest ja metsikumatest PJ liikmetest võiks olla rohkem videomaterjali... Aga tegelikult tekitab nende selline otsus pigem sümpaatiat. Samuti nagu otsus, et nad ei taha singleid välja anda ja see, et nende materjal ilmuks ka vinüülidel.

Ma olen lihtsalt vaimustuses hetkel.

Kommentaare ei ole: