pühapäev, 1. november 2009

Yippee! You can't see me. But I can you.

Just lõpetasin Red Hot Chili Peppersi top10 vaatamise vh1-st. Just nagu aasta tagasigi oli eilsel kuupäeval U2 top 10 ja täna siis RHCP, kuna Anthonyl on täna sünnipäev. Ma ei ole küll päris kindel, aga usun, et nad ikka muudavad alati seda topi natuke. No vaevalt, et nad saaksid Californicationi või Under the Bridge'i sealt ära võtta, kuid mulle tunduks justkui oleks eelmisel korral ma näinud ka Otherside'i, mida sel korral ei olnud. Üllatusi ikka oli. Mis ajast pannakse Californication 7. kohale? No ma saan aru küll, et mina isiklikult ei paneks seda arvatavasti isegi 10. kohale (mitte, et mulle see laul ei meeldiks, vaid RHCP repertuaarist leiab isegi veel paremaid hunnikuga), aga üldisele publikule on see ju üks mõnest kõige tuntumast RHCP laulust. Näiteks oli Around the World 6. koha peal, ehk siis ühe koha võrra Californicationist eest. Vaevalt, et see populaarsem laul on. Samas mina oleksingi pannud selle ette poole ;) Mulle nii väga meeldib selle algus. Ja seekord polnud isegi ühtegi laulu One Hot Minute'i pealt.
Ja tavaliselt oleks Under the Bridge ikka esikohal olnud, aga sel korral oli alles 3. No järjekord on mulle üldiselt suva, aga lihtsalt sellised üllatused ajasid mind seda vaadates hulluks :D Kui Breaking the Girl hakkas mängima, siis juba omaette ka imestasin, ega ma ometi astmaatik pole... Road Trippin' oli eriti mõnus ja (kurb, aga ma ei suuda paremat sõna kasutada) chill.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Nägin ka seda. :D Tnx.
Ma ka imestasin järjekorra üle. Ja selle üle olin ka õnnelik, et kõik laulud olid Johni-aegsed. ;)

Anonüümne ütles ...

Taname huvitava blogi