neljapäev, 24. detsember 2009

ihihihiii

Kes oleks mõni minut tagasi kuulnud, mis minu peas toimub, oleks kuulnud meeldivat itsitamist sõnadega: "Jess, jess, jess, Mart Juurele meeldib John. Talle meeldib John Frusciante. Mart Juur on lahe!"

Ehk siis ma nägin Postimees onlines uudist postimehe juures tegutsevate muusikakriitikute arvamustest viimase aasta parimatest albumitest. Lugesin kokkuvõttet ja ei ütleks eriti ühtegi halba sõna, kuigi see pole päris minu maitse, aga palju ma ikka selle uuema muusikaga olen kursis. Ja siis nägin, et seal all on iga ühe arvamus eraldi välja toodud. Ja otsisin sealt siis Johni nime. Ja leidsingi ühes kohas... Mart Juure lemmikute all 8. kohal. Ma muidugi pigistan siinkohal silma kinni selle suhtes, et teatud "leedi", kes on maailmas mingil seletamatul põhjusel nii populaarne (tema nime mainimine siin kohal oleks minu blogi rüvetamine), oli Juurel veel 4 kohta kõrgemal positsioonil. Ja The Flaming Lips'i uut albumit ei olnud ta ka maininud, mis oli paljudel teistel kriitikutel isegi 1. koha peal... Aga Empyrean tõstab ta arvamust minu silmis tükk maad kõrgemale...

Kommentaare ei ole: