reede, 25. detsember 2009

Jõululaupäev möödas

Täna nägin siis lõpuks ära filmi Charlie & (t)šokolaadivabrik (enamus kordi, kui ütlen selle filmi nime eesti keeles, on see tšokolaadivabrik). Filmil tervikuna pole viga, täitsa tore ja mõnus. Kuid üle kõige meeldib mulle Willy Wonka tegelaskuju. Johnny Depp tegi head tööd. Pealegi, see, kui ma lugesin šokolaaditahvlilt nime Wonka ja teadsin automaatselt, et tegu on justnimelt Willyga, pani mind veelkord mõtlema selle üle, et alateadvus jätab rohkem asju meelde, kui ma ette oskasin kujutada (ma olin filmist ainult veidikene lugenud tükk aega tagasi). Igal juhul. Ma naersin vahepeal päris valju häälega ja mu vanemad ei mõistnud üldse mille üle ma naersin. Põhjuseks võis olla kasvõi üks veider pilk Willy Wonkalt või vaikne pobin, mille sõnadestki polnud aru saada.

Ahjaa, mõned head tsitaadid olid ka ikka ja õpetlik oli see film kah.
Igatahes, mulle jäid meelde need kaks tsitaati (ma siiski otsisin välja täpsed tsitaadid, et mitte midagi head välja jätta):

Willy Wonka: Do you like my meadow? Try some of my grass! Please have a blade, please do, it's so delectable and so darn good looking!
Charlie Bucket: You can eat the grass?
Willy Wonka: Of course you can! Everything in this room is eatable, even *I'm* eatable! But that is called "cannibalism," my dear children, and is in fact frowned upon in most societies.



Willy Wonka: The best kind of prize is a *sur*prise!



Aitab nüüd filmist. Vaadake ise ja nautige head näitlejatööd (mitte et mina miski asjatundja oleksin ja oskaksin öelda).


Umbes pool tundi tagasi panin ma vh1-te ja nägin, et seal just lõppes üks laul. Mõtlesin siis omaette, et nüüd võiks RHCP-d näidata. Ja järgmisena tuligi Scar Tissue video. Vot see on õnn. :D Igal juhul. Tegelikult ei ole see absoluutselt mingi "kokkusattumus" või midagi taolist, kuna arvatavasti mõtlen ma iga kord, kui mõnda muusikakanalisse panen, et nüüd võiks RHCP tulla, nii et... :D


Ma sain just teada, et Josh Klinghoffer on noorem kui mu vend ;) Nüüd ei tohiks küll tema vanus mul segi minna. Ainuke, mis ma mäletasin, oli, et ta on noorem kui John, aga kui palju? Tuleb välja, et peaaegu kümme aastat. Ja see pole tegelikult üldse oluline.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

See oli tõesti hea film.
Minu jõuludel küll jõulutunnet polnud. See aasta ei jõudnud ehtne jõulutunne minu juurde. Kahjuks :(