esmaspäev, 21. detsember 2009

Midagi imeilusat

Ehk siis lisaks teie elule natuke ilu.
Kuulake vaid ja nautige (lingi panemine ei töötanud miskipärast minu arvutis, aga leppige palun lingi kopeerimisega)
http://www.youtube.com/watch?v=oVVJC_TDweA

Kuidas mulle küll meeldib, kui mu winamp mängib mulle nii ilusaid asju.
Viimased päevad on ka olnud nii imelised. Olgugi külm õues, olgugi ta toas, ma ikka naudin seda. Mulle meeldib, kui suvel on palav ja talvel külm. Mulle meeldib, et sügisel sajab vihma ja ma armastan kevadist lumesula. Mulle meeldib muusika, mulle meeldib ilu. Mulle meeldib õnn. Mulle meeldib rohuroheline, taevasinine, lumivalge ja päikesekollane. Mulle meeldib elu. Mulle meeldib see muusikaline pala.
Mulle meeldivad külmast punased põsed ja mulle meeldivad soojad käed. Mulle meeldivad marmelaadikommid ja rosinajäätis. Mulle meeldib rahu, ka jõulurahu. Ka lumehelbe langemise hääletus. Mulle meeldib vaikus ja mulle meeldib kallistada.

Kommentaare ei ole: