pühapäev, 27. detsember 2009

Phäh

Winampikene kallikene ei arvesta üldse sellega, et ma püüan praegu biofüüsikat õppida ja soovin keskenduda rohkem õppimisele kui muusikale. Kolm laulu järjest lasi ta RHCP ja ma pean mainima, et John on ikka geniaalne. Californication on albumina ikka ülikõva. Lihtsuse võlu. See kõik on imeline. Ja siis tuli üks laul vahele ja järgmisena lasi winamp jälle RHCP. Talle ei meeldi, et ma üritan õppida. Ja ma võtsin poolteist tundi hoogu, et õppima hakata ja siin ma nüüd siis olen pärast 15 minutit.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Haha:D Ma tean, mida sa tunned, Ma üritan siin parajasti koduseid töid teha oma koolituse jaoks. Ka ei edene...

Liis ütles ...

Seda viga on lihtne parandada.. Vaat, seal üleval paremas nurgas on rist..:P

Mitte et ma arvaks, et sa seda nüüd teed:D

Pluxu™ ütles ...

ohsapisitibuke...aga sa tee omale õppimismuusika playlist :)