teisipäev, 19. jaanuar 2010

Inspiratsioon Kaielt

Kaiel on msnis kirjas Muia tsitaat: "Ega inimene kogu aeg õpi, vahel kasvab ka."

Otsisin oma 11. klassi päeviku välja.

"Sa mind sind armastama oled armastanud." (M.Under "Ma armastan su armastust")

"Delirium vivens!" (J. Fowles "Maag")

"Igasuguse hirmu igavene algallikas, kõigi koleduste ja tõelise kurjuse algpõhjus, inimene ise." (ei oska kahjuks enam öelda, kust see pärit on)


***

"Muia on kiire kui elektron." (Liis pärast seda, kui ta ühe tunniga nende klassi tööd ära parandas)

"Ruutjuur reaalsusest on sürreaalsus." (Liis)

"Siimu ja Kangur on kaks plussi, mis tõmbuvad." (Siim-Toomas)

Ege Lepa: "Mis kohas töötavad väga masendunud inimesed, kes saavad väga vähe palka?"
Maarja-Liis: "Hmm... gümnaasiumis?"
Ege Lepa: "Seal ka, aga veel väiksemat palka..."
(õige vastus oli muuseum)

"Seal, kus lõpeb igasugune loogika, algab Maria loogika." (Vero)

"Kui tulebki probleeme, seda parem." (õp Aarne Kivimäe)

"Äkki ongi parem, et on kogu aeg selline tunne, et maailm võib hukka minna. On kogu aeg väike võbin sees." (Mihkel)

"Elu eesmärk on olla üks pisike tükike suurest programmist." (Vero)

"Kõik mu matemaatilised teadmised on pea peale pööratud." (Mihkel, siis kui liidame kahendsüsteemis)

"Laisa inimese töökoht - voodite degusteerija." (Mihkel)

Ege Lepa: "Kus on Mihkel Kukk?"
Kangur: "Ta läks supiks!"

"Alati on üks, mis viib teiseni." (mina oma geniaalses kirjandis "Iseloom saab saatuseks")

"Ma ei räägi teiega siin selle pärast, et mul suhtlemisvaegus on." (õp Maie Ambre)

Mihkel: "Kas mõni keskajal põrgusse ka tahtis?"
Tannu: "Grillmeister."

"Mis on Peetruse ametinimetus?" (Mihkel)

Üks paljudest muusikaõpetajatest: "Mina olen ka juba piraatlusega tegelenud."
Mihkel: "200 kepihoopi!?"

"Lehmapõllud." (Hannes)

"At dawn me and my father went picking carrots from the trees." (Michael Kelso)

"Õpetaja, kas me peame eetrist ka kirjutama? See tundub nii rumal." (Andres)

Praeguseks vist aitab. Paljud ei olegi võib olla just nii mõttekad, aga head mälestused ikka ;)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga head:D

Kaie ütles ...

Maria luges meile kõva häälega ette. Küll sai ikka naerda. :D

Pluxu™ ütles ...

=D nice =)

Kerttu ütles ...

Hehee. Oleks ka tahtnud koos teiega neid lugeda;)