pühapäev, 3. jaanuar 2010

Jälle Tartus!

Siinkohal tahaksin ma öelda Mariale, et harva tuleb ette nii šokeerivaid hommikuid kui täna sinu kõne tõttu ;)

Täna vahetult enne rongile minemist panin vh1-te ja nägin sealt Led Zeppelini. Ilusti sain laulu ära kuulata. Terve tee korterisse kummitas see mind... Kohe, kui kõlari kvaliteet normaalseks muutub (täna võtab see kauem aega kui tavaliselt, sest see pole tükk aega kasutuses olnud).
Ja kui saan arvutist muusikat panna, siis panen nii kõvasti, et kuulen ilusti teise tuppa ka ja saan seal asju lahti pakkida :P Ma loodan, et ma naabreid liiga palju ei kiusa... :P

Hehee, Liis tuli just koju. Ja läks juba ära. Ta tuli just hetkel, kui ma suutsin oma läpaka hiire peale vihastada, kuna ta ei tahtnud hästi töötada:P "Vana" vastik hiir!?

Aga nüüd asju lahti pakkima, poodi vaja ka veel minna.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Usu mind, see oli ka minu jaoks šokeeriv...