reede, 22. jaanuar 2010

Mõttetu uni

Ma nägin unes, et Liis tegi ühepajatoitu. Ja see oli nii maitsev ja ma olin kade, et ma ise nii hästi süüa ei oska teha. Aga minul ja Tiinal lasi Liis seda ainult natuke proovida, sest see oli mõeldud tema kohtinguks ;)
Tegevus toimus minu õe juures.
Igal juhul läksin ma siis teisele korrusele, et mitte noori segada. Võtsin oma seljakotist välja paki Miisu komme. Need olid nii head ja mu kõht oli nii tühi. Ja järsku tulid Triin ja Karin ja ma olin natuke kurb, et pean kellelegi veel komme pakkuma. ;) (kade olin). Ja pärast seda jäi mul ainult kaks kommi alles...
Ja ma mäletan veel seda, et andsin Karlile selle lingi:

Ja ma ei tea isegi miks, sest see laul ei vaimusta mind ega midagi. Aga alateadvus ongi imelik. Ma tahaksin loota, et ma kommidega ka nii kitsi ei ole;) Ja et kui Liis ühepajatoitu teeb, et ta siis annab natuke ikka mulle ka, kui mu kõht nii kohutavalt tühi on ;) :D

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Su alateadvus on üks näljane loom :P

Kerttu ütles ...

Ojaa:P Tundub küll nii...
(mitte, et ma ise teadlikult seda poleks:D)

Kaie ütles ...

Neil oli naistrummar ja muud see kaameramees ei tahtnudki näidata.

Sellepärast ei saagi mehed naisi bändi võtta - nad varastavad tähelepanu. :D