esmaspäev, 1. veebruar 2010

..--...--...--...--...--..

Täna öösel nägin ma unes, et ma nägin unes tulevikku ette. Ühel ööl nägin ma siis, et pean tolmuimejaga vaipa koristama ja suren nii ära. Päris hirmus hakkas, kuna mu unenäod olid ju ennustavad. Ja siis järsku juhtuski kuidagi nii, et ma avastasin, et olen minemas tolmuimejaga sinna tuppa, kus ma end unes nägin surevat. Surmahirm tuli seal ukse taga seistes peale. Õnneks vahetus stseen või ärkasin ma üles enne, kui ma surmale vastu pidin astuma.
Lisaks sellele nägin ma unes, et ühes kondiitritöökojas müüdi turba kooki (see on üks eriti nämma kohupiimast kook, mis on niiiiii kohutavalt nämma ja mida mu vanaema ikka mõnikord sünnipäevadeks tegi [tellisin nädalavahetusel oma õelt, et ta teeks seda mulle sünnipäevakingiks, see kink oleks ideaalne]). Aga mina ei saanudki seda kooki osta, kuna see oli otsa saanud (see on ju ülihea). Ja keegi parasjagu kirus iseennast, et ta oleks varem pidanud ikka rohkem seda endale ostma... :P


_______________

Minu mõttelaad vaheldub kiiremini kui tõusud ja mõõnad. Mind hirmutab see, et ühel hetkel näen ma asju ühtviisi ja mõne aja pärast ma isegi ei suuda ette kujutada, kuidas ma nii võisin mõelda. Ja siis läheb vaid veidi aega mööda, kui asjad on juba jälle vanaviisi. Kas ma siis saan üldse milleski kindel olla, mis ma arvan?

_______________

Kui te tähele panite, siis lisasin oma blogile mõned ilusad, chillid, mõnusad või niisama ägedad laulud :P
Sealt on veel kindlasti palju puudu, aga hea, et niigi palju viitsisin. ;)

Kommentaare ei ole: