reede, 19. veebruar 2010

Pealkirjad tekitavad mulle viimasel ajal raskusi

Täna sain uusi teateid filmi The Heart Is A Drum Machine kohta. See film peaks kestma 73 minutit vististi. Aga ma sain teada, et DVD-ga pannakse kaasa ka 25-minutiline intervjuu Johniga. Filmis iseenesest on ainult paar üksikut väljavõtet igast intervjuust, kuna palju sa ikka ühte filmi mahutad, kui intervjuueritavaid nii palju on. Aga filmi tegijad väitsid, et Johniga oli neil kõige parem intervjuu. Kuigi nad jõudsid talt küsida ainult kaks küsimust, oli intervjuu kestnud poolteist tundi. Amazonis saab filmi DVD ette tellida... film iseenesest tuleb välja 9. märtsil.

Selle filmiga meenub mulle alati, et pelgalt selle filmi pealkiri andis mu proovikirjandile põhilise sisu. ;) (kuigi eks see ole ka näitaja, et ma kaotasin sisu eest 9 punkti :D)

Siiski. Ootan suure huviga, millal ükskord seda filmi näha saan.

Nüüd siis teisel teemal. Igal hommikul sellel nädalal on läinud mu tervis ainult hullemaks ;) Mis on iseenesest mingil põhjusel isegi naljakas. Arvatavasti selle tõttu, et ma usun, et kõige suurem kurjajuur on siinkohal vastlapäeva õhtu. :D Aga mäest alla lasta oli nii tore!

Nüüd ma pean minema anatoomiat õppima. Pääsu ei ole. Neljapäevaks peab kõik tsentraalnärvisüsteemi kohta selge olema.
Mainiksin veel ära, et biokeemia loengud on ägedad! (The geek in me is talking) Need mööduvad lihtsalt nii kiiresti. Ja teisipäeviti olen ma alati täiesti keemia-lainel. Aga orgaaniline keemia on mulle alati meeldinud (kuigi ma ei üritagi väita, et see lihtne on).

Aga eks ma saan järgmisel nädalavahetusel biokeemiat kiruda, kui pean materjali saama selgeks esimeseks kontrolltööks. ;) Praegu kirun anatoomiat. Hmm. Vähemalt on mul meeles, et otsaju jaguneb poolkeradeks ja kommissuurideks. Ja poolkerad omakorda jagunevad paljumiks (ehk matliks) ja basaaltuumadeks. Ja paljum jaguneb siis käärudeks. Oeh. Ja see on peaaegu ainus asi, mida mäletan. Ja seda on vähe.
Aga ega ma siin virisedes targemaks ei saa. :D Nii et ilusat nädalavahetust teile, kes te anatoomiat ei pea õppima ;) [mitte et ma ei arvaks, et teil midagi õppida ei ole ja õppimine on ometigi ka tore tegevus, aga kes ikka mu blogi loeb, kes praegu anatoomiat peaks õppima (Jah, Kirke ja Maria peavad küll mingil määral anatoomiat õppima, aga see ei loe, te ei pea basaaltuumadest midagi teadma:D)]

(Ma olin kohutavalt lähedal sellele, et oleks sellele postitusele lisanud kolesterooli graafilise kujutise. Aga te saite andeks ja ma ei taha teid nii palju ka kiusata. Ma annan teile au, kui te pärast sõna "kommissuurideks" veel edasi lugesite :D)

6 kommentaari:

Liis ütles ...

Miks sa arvad, et nad ei pea midagi teadma basaaltummadest?

Kerttu ütles ...

No võib olla peavad ka, aga mu mõte oli lihtsalt see, et nad ei pea eriti põhjalikult anatoomiat õppima. :)

Liis ütles ...

Närvisüsteemi kohta sa seda igal juhul väita ei saa (vähemalt psühholoogide puhul).. Ma muidugi ei mõtle, et nad absurdse täpsuseni õpivad kõike mis teiegi, aga üldiselt..

Kerttu ütles ...

Nojah, ja ega igal erialal on oma ained, mida õpitakse ja loogiline ka, et arstid peavad kõige rohkem anatoomiat õppima. Lihtsalt :D
Pealegi, olen ma ilmselgelt teinud oma postituses vea, mida ma siiski parandada ei viitsi. :D See on see, kui mõtled, et mõni sõna on eestikeelne ja tuleb välja, et see on ladinakeelne. ;) Aga see selleks. Mul on nendest encephalonidest kopp ees!

Anonüümne ütles ...

No jah. Ns on mul juba väga detailselt ära õpitud, muide. Suht oktoobris juba. :D
Aga aju kohta ma ei oska öelda, kui täpselt me õpime. Siiski ilmselt üpris täpselt, sest psühholoogia ja ajuteadus on omavahel tihedalt seotud. Aga me keskendume siiski erinevate ajuosade funktsioonidele, kui et õpime iga ajuraku ladinakeelse nimetuse pähe.

Anonüümne ütles ...

Loe kogu blogi, paris hea