laupäev, 1. mai 2010

Eilne ja tänane päev ja unenägu ja hea meel

Eile hommikul ärkasin hommikul varem, et õigeks ajaks haiglasse põetuse praktikale jõuda. Olin und näinud ja kahtlustasin, et ega see midagi head ei tõota. Nimelt nägin unes, et JD (kes Scurbs'i vaatab, teab, kellest ma räägin) oli surnud. Teine stseen, mida mäletan, oli selline, et nägin Turki ja JD lapsepõlve. Nad olid mõlemad umbes 12. Turk kiikus. Taustal nägin JD'd lähenemas. Ma ei tea, kust ma üldse teadsin, et ta JD oli, sest ta nägi välja nagu Darth Vader. Väikest kasvu Darth Vader. Ja ta ronis püsti teisele kiigule. Seejärel tuli kari lapsi, kes teda peksma hakkasid. Äkki niimoodi JD surigi? Kuigi see unenägu ei jätnud minusse nii halba tunnet, kui võiks järeldada, oli see ikka veidi kurb.

Haiglas läks kõik hästi ja ma ei kahetse hetkel küll, et vale eriala oleksin valinud (kuigi see, mida ma haiglas tegin, ei puutu üldse arstidesse).

Tänase päeva parim uudis oli see: SIIN
Mulle meeldivad sellised üllatused. :P

Kindlasti oli midagi veel, aga hetkel ei meenu.

Kommentaare ei ole: