neljapäev, 2. september 2010

The National - About Today




Ja oktoobri lõpus on siis minek Biffy Clyro kontserdile. Muidu ei lähekski, aga ei taha hiljem hakata kahetsema kõiki neid kordi, kui võimalus on jäänud kasutamata, kuna raha vähe või aega vähe või kõike vähe on.

Loodan, et kontsert tuleb vägev. Ja ärge pange tähele, et mul hoopis teise bändi laul siia on topitud. :D

4 kommentaari:

Riina ütles ...

aga meil on praks poole kuueni ja järgmisel päeval kt...:S

on sul pilet muidu ostetud? ma olen jätkuvalt kahevahel...

Kerttu ütles ...

Ma mõtlesin ka sellele praksile, aga loodetavasti annab kuidagi ümber tõsta või midagi välja mõelda.
Ausalt öeldes see kontrolltöö mulle pähe ei tulnud, aga tühja sellest, saab kuidagi tehtud. Või siis teen järgi. Mida iganes. Mõtlesin, et olen niigi liiga palju võimalusi mööda lasknud erinevate ürituste näol ja oleks ükskord aeg ka midagi ette võtta selle suhtes. Pilet on juba olemas jah ja ma ümber ei hakka mõtlema, kui just immunoloogia praktikumi juhendaja ei ütle, et kui ma praksist puudun, siis õpinguid jätkata ei saa. See oleks ainus asi, mis mind tagasi hoiaks. :)

Anonüümne ütles ...

Hea laul.

Aga muidu. See kontsert on kindlasti asja väärt. Kohe kindasti. Ja pärast kahetseda on ju hullem.

Riina ütles ...

ostsin siiski täna pileti ära, come what may...:)