laupäev, 23. oktoober 2010

Mikrobioloogia õppimine...

Eilsest saadik kummitab mu peas: Bordetella pertsussi, Bordetella pertussis... Võimatu on seda oma peast välja saada!!!

Muuseas, tuletage mulle meelde, et kui ma mõnda järjekordset viirust põen, et ma siis ütleks, et see on "tükike halbu uudiseid pakituna valku". Mis on väga hea iseloomustus ausaltöeldes, aga natuke naljakas siiski ;)

Mikrobioloogia on tegelikult päris huvitav.

Ainult et see Bordetella .... aarrrgghh! See ei jäta mind rahule.

Issand! Mis ma leidsin... vaadake SIIT, kui armas üks Bordetella välja võib näha. Nii nunnude silmadega ja armas kollane...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kerts, sa oled üleõppinud. Võta veini ja puhka jalgu.

Kerttu ütles ...

Hah! I wish I could. :D

Liis ütles ...

Kõige koledam nimi ikka kummitama jäänud:D