pühapäev, 3. oktoober 2010

Red Rabbits



Mu blogis on kole vaikseks jäänud viimasel ajal. Ehk selle pärast, et kõik, kellele ma soovin midagi öelda, on olnud piisavalt lähedal, et neile seda öelda? Laisk olen ka muidugi. Ja korteris ei olnud meil nüüd kaks nädala internetti (tähendab, enne seda viimast nädalat).

Palju asju on toimunud, kuigi eriti midagi polegi toimunud. Ma ei saa kirja panna asju, mis sõnades nii tähtsusetud tunduvad. Palju ilusaid ja häid hetki... korteris, kodus, teel, keset lehti, rongis, kooliski... Mõned kurvad hetked... mis teevad elust elu.

Teadke, et ükski inimene ei saa tunda ainult häid tundeid.
Ma olen õnnelik inimene, et ma tunnen... et ma suudan tunda. Et sellised asjad nagu tunded on olemas... ka kurbus ja valu. Muidu ei oleks elu midagi muud kui iseenda hale vari.

Kommentaare ei ole: