reede, 3. juuni 2011

Sessi-paus

Nojah, ma teen praegu sessist mõneminutilise pausi, et blogisse kirjutada, mitte et ma täna üldse oleks õppinud veel midagi.

Igastahes... Sess on mulle pähe hakanud... ükspäev mõtlesin magama minnes oma elu markerensüüme välja :D See oli ilmselgelt sellel ajal, kui ma keisse kirjutasin. Kirjutasin need tollel hetkel üles, sest see mõte tundus hea... tegelikult jõudsin ainult kaks neist välja mõelda: afektiniin k ja kohabitaasi isovorm 4 (kuigi õige pea võib hakata prevaleeruma 3. isovorm...)

Üleeile õhtul ma võpatasin peaaegu unest üles ja tajusin, et mul kumiseb peas: "Aspergillus fumigatus, aspergillus fumigatus, aspergillus fumigatus..."

Täna öösel diagnoosisin endal urotrakti probleemid ja ei suutnud kell 6 hommikul voodis välja mõelda, millega E.coli uroinfektsiooni ravida. (Ei, mul ei ole EHEC-i paanika vms) Ei suutnudki midagi välja mõelda... st ei tulnud meelede. Oleks ma vaid vaadanud asja selle poole pealt, et millega ravida uroinfektsiooni, mitte E.coli't, siis oleks meelde tulnud...

Mu lühimälu on umbes suurest mikrobioloogiast... saaks sellelt eksamilt läbi, oleks hästi. :)

Aga nüüd on paus juba pikale veninud, lähen siiski tagasi õppima.

5 kommentaari:

Gerda ütles ...

ahahahahaa :D minul oli lihtsalt nii, et ma ärkasin teisipäeval enne eksamit juba vara üles ja siis tulid mul järjest pähe mingid suvalised grammatikaterminid. maga siis veel, eks :P

Maria ütles ...

Jah. Ja mina mõtlen siin ainult inglise keeles ja kuulen päevad läbi The Wurzels'i laulu "Combine Harvester" oma peas.

Kerttu, ma ei saanud enamusest su postitusest mitte mõhkugi aru.

Liis ütles ...

Kuule ma polegi aru saanud, kas see kole E.coli, kes maailmas (või vähemalt Euroopas) paanikat külvab, on mingi täiesti uus tüvi või siis mõni neist karmimatest vanadest (kasvõi see sama EHEC)?

Kerttu ütles ...

Ma ka ei tea... nagu oleks EHEC, aga samas, nagu mingi mutant ja veel õudsem. Ei mina tea.

Gerda ütles ...

Mina kuulsin, et mingid kaks tüve on omavahel kuidagi ristunud ja siis on nüüd tapjabakter. (Yes, very scientific, I know.)

Btw, Maria, mina olen umbes kuuendast klassist vähemalt pool aega inglise keeles mõelnud :P