reede, 9. september 2011

Aeg uueks postituseks

On reede õhtupoolik. Täna oli ära esimene selle semestri töö, mis läks sisetunde järgi väga kehvasti... ees ootab pikk ja pingeline aeg. Sellegipoolest, sellel nädalal olen kogenud palju häid asju. Kavatsen nädalal lõpuks täiesti terveks ka saada :)
Koolist tulin täna, olin unine ja natuke pettunud oma ebaõnnestumises tööga... kuid rongis, kui ma kuulasin muusikat, siis kadus see kõik ära. Nüüd olen kodus, kõht täis, uni läinud, tee joodud ja üks äärmiselt väike, must ja rumal elukas magab mu kätel. Jah, kui ma selle postituse kirjutamise lõpetan (rutem kui arvasin), hakkan koolitööga tegelema, aga ega see päeva riku.

Üks väike killuke kolmapäevast on kummitanud sellest päevast saadik. Lihtne õnn. Või kuidas seda ka nimetada.

Ilusat sügist teile!

1 kommentaar:

Gerda ütles ...

"üks äärmiselt väike, must ja rumal elukas magab mu kätel."

dare I ask? :D

On another note: You can do it! Ja siis saab sinust kõige parem arst, kes kõik mu hädad terveks teeb! :D