laupäev, 13. oktoober 2007

Nojah

Ega midagi. Täna hommikul istusin teleka ette, et vaadata, mida põnevat seal näidatakse. Klõpsisin järjest kanaleid, kust tuli väga palju mõttetust. Kuni lõpuks jõudsin Eurospordini. Seal näitas hetkeks Serbia jalkavõistkonda ja seejärel Portugali rahvusmeeskonda. Päris põnev. Otsustasin vaadata, mida seal näitab. See oli vist septembri lõpu Euro 2008 kvalifikatsioonivooru mäng. Näitas tipphetkesid. Kuna ma olen viimasel ajal nii mittekursis igasuguste tulemustega, mis ei seostu Eesti rahvuskoondisega, siis oli mul päris põnev. Kõige parem oli näha seda, et minu paari aasta tagune lemmiklemmiklemmik mängija (Nuno Gomes) oli tagasi rahvuskoondises ning oli kogunisti veel KAPTEN!? Vahepeal ma kartsin, et tema karjäär hakkab juba hääbuma... Ikkagi noh 1976. a sündinud... Ei ole enam jalgpalluri jaoks esimeses nooruses... Aga tegelikult on tal aega veel mängida küll. Ta oli päris aktsioonis, aga kahjuks ei löönud ta ühtegi väravat... Üritas küll ja võimalus oli, aga kui ei taba, siis ei taba. Üldse tulid kõik head mälestused meelde... Kõik vanad olijad olid olemas (peale Figo): Simao, Petit, Deco, Ronaldo, Ricardo, Quaresma (Nuno Gomes vahetati tema vastu välja) jne... Kahjuks jäi lõpptulemus 1:1 peale... Suure tõenäosusega ei pääse Portugal isegi finaalturniirile... Kahju. Aga nägin ka ei-mäletagi-mis-grupi seisu ja seal oli päris korralik seis tšehhidel, kellele saab ikka pöialt hoida ja loodan ka Rootsi peale...

Kommentaare ei ole: