reede, 2. november 2007

Tuli meelde

Tuli meelde, tuli meelde, tuli meelde!?!?!?
Meenus, mida ma unes nägin.
Ma läksin oma ema ja isaga Itaaliasse. Igal juhul istusime mingisse pidulauda. Siis nägin tulemas tädi Sirjet (tegelikult oli see Inge, aga millegi pärast oli ta mu tädi). Igal juhul see Sirje-Inge istus laua otsa. Tema mõlemal käel oli palju Nõo vilistlasi... mingeid selliseid, kes on juba ammu ära lõpetanud, nii et mina neid ei teadnud... Igal juhul hakkas Sirje/Inge rääkima nendega vilistlaste koorist.
Tegelikult oli see hoopiski tädi Eevi (tädi Sirje ema) sünnipäev. Kuna olime ikkagi Itaalias, siis pakuti meile Pizzat. Uskuge või mitte, aga ma tunnen selle maitset siiani, kui ma selle une peale mõtlen. Pole elu sees paremat pizzat saanud. Liis, isegi see Leedu-ime-hea-pizza-mis-koondas-kogu-meie-ringi-reisimise-päeva-mõtted-endale-ja-osutus-päeva-tippsündmuseks, ei olnud nii hea. Seal oli hakkliha ja juustu palju ja kõige peal olid, üllatus-üllatus, mustikad. Täiesti sinised mustikad. Ja need sobisid sinna peale väga hästi.

Tegelikult arvan, et ma ei hakka kunagi panema kokku kahte nii head asja kui pizza ja mustikad, kuna see oleks lihtsalt raiskamine...

Kommentaare ei ole: