neljapäev, 1. november 2007

Wow!

Tänasest on ametlikult minu lemmikraadiojaam Alternative (UK). Kui VH1 on parasjagu hõivatud mõne taolise saatega nagu EMA spotlight, siis eelistan ma selle asemel, et vahtida Fergiet jms tüüpe, kuulata digitv raadiojaamade hulgas raadiojaama Alternative (UK). Olen seda natuke ka varemalt kuulanud, aga täna kuulasin kohe erilise hoolega ja see jättis superhea mulje. Iga kord kui ma olen selle raadiojaama peale pannud, siis mingil hetkel laseb seal Arctic Monkeys'it. Täna tulid peaaegu järjest sellised artistid nagu RHCP, Arctic Monkeys, My Chemical Romance, Foo Fighters, Fall Out Boy, Razorlight, Kaiser Chiefs jne. Mul pidi suu imestusest lahti vajuma. Jälle kord au ja kiitust inglastele, mida ma jagasin neile juba Sürrealistide blogis... :P

Selle raadiojaama nime tõttu julgen vist öelda, et minu muusikamaitse üldistus oleks alternatiivmuusika... Kuigi minule see küll eriti alternatiiv nüüd ei tundu, aga see sõna on kuradima mõnus.

Fluorescent Adolescent - Helendav Alaealine!?

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Miks sa Keanu pildi siia panid? :D Väga hea mõte, aga tähelepanu hajutav... Pilk tahab pidevalt tema poole liikuda :D... Kusjuures ta ei meeldi mulle ju nii väga.

Olen õnnelik, et leidsid oma muusikamaitset iseloomustava sõna. ;)

Kerttu ütles ...

No ega mulle ka tegelikult nii väga ei meeldi... tavaliselt peaaegu üldse mitte. Aga ma-ei-mäleta-mis-päeval tuli telekast see film "Something's Gotta Give". Ja noh ma nii pool tunnikest lõpust vaatasin seda filmi. Ja kuidagi tundus ta seal filmis nii kena:D Ja siis ma otsisin mingi pildi, kus ta näeks välja nagu seal filmis... ;)
Muidu jah, ei kuulu ta ka minu lemmikute hulka, aga temas on/oli midagi...
Mulle meeldib see, et ta su tähelepanu hajutab... ;)