pühapäev, 8. juuni 2008

Irw

Ma olen ikka tõeliselt rumal. Tahaksin ju ometi nüüd ka mäletada, mida need eelmise postituse pealkirjas sisalduvad tähed tähendavad...

Jalgpalli lainel ja homme esimest korda tööle...


Eile oli siis Portugal - Türgi.
Figo on vist pensionil ja tänu sellele on Portugali meeskonna kapteniks kerkinud minu lemmikjalgpallur - Nuno Gomes. :P Aga miks talle ei antud eile kolmandat võimalust? Kolm on ju kohtu seadus... 1. korral posti ja 2. korral latti... 3. kord oleks läinud väravasse...

Huvitav on see, et EM-il on löödud 3 väravat ja kõige kogenum koondise eest mängija, kes värava on löönud, mängis koondise eest oma 10. mängu (teised 3. ja 4. mängu)... Nii et siit moraal: treenerid peaksid mängu lülitama rohkem noori ja ülipüüdlikke noori.

1 kommentaar:

Liis ütles ...

Ma tahaks ka seda tegelikult teada..:P.. Aga tegelikult on mul endal ka nii juhtunud, et kirjutan kuhugi ainult algustähed ja siis pärast mõtle lolliks, et mida sai mõeldud...