pühapäev, 8. juuni 2008

Heh

Ma mõtlen, et tegelikult peaksin ma olema õnnelik, kuna neljast toimunud mängust on 3 võitnud meeskond, kelle poolt ma olen olnud. Aga Poolast on küll kahju...
Ma mõtlengi, et miks mulle saksa meeskond ei meeldi... On ju seal sellised mõnusad ja ägedad mängijad nagu Torsten Frings ja Lukas Podolski ja eesti suurmehe nimega Jansen... Poolas on aga ainult Smolarek...
Torsten Fringsi nimi on ikka eriti mõnsa... ja Jansen meeldib mulle selle pärast, et tal on eestlastele tähendusega nimi ja ka selle pärast, et ta nii koba on ja laseb poolakatel hästi rünnata... Podolski on lihtsalt osav ja hea...
Smolarek on aga poolakatest ainuke pikajuukseline... samuti nagu Torsten Frings sakslaste jaoks...

Ma pole elu sees kirjutanud mõttetumat postitust... :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ojaa