pühapäev, 8. juuni 2008

Vaid mõneks ajaks...

... kaunistan enda blogi jalgpalluritega;)

7 kommentaari:

Liis ütles ...

Jalgpallurid? Kus?

Kerttu ütles ...

Ma ei jõudnud eile veel... Ehk täna õhtul jõuan ära teha... ;) Kannatust:D

Anonüümne ütles ...

hehe:D ma olen ka jalkafänniks hakanud:D pean vähemalt skoori aeg-ajalt kontrollima

Liis ütles ...

Ma olen segaduses.. Onju Ian on see, kelle pildi alla on kirjutatud Zlatan..? Lihtsalt kontrollin.. nad on tõesti väga sarnased:D Aga kus on Luca Toni?

Kerttu ütles ...

Maria: Väga väga tubli! Mul on sinu üle väga hea meel.

Liis: Just nii ongi. Ma pole jõudnud veel õieti pihtagi hakata, aga usun, et selleks, et saada kõik, keda vaja oma blogisse piltidega, pean ootama tükk aega, kuna töö võtab ikka väga palju aega ära... Ja muidugi jalka;)

Liis ütles ...

Jee.. ma ikka aeg-ajalt käisin tšekkimas, kas panedki Luca üles:D

Kaie ütles ...

Toni on ilus! :)
Su blogi on saanud uue ilme