kolmapäev, 6. august 2008

Huvitav

Lõpuks oli meeles lugeda wikipediast sellise nime kohta nagu Jane/John Doe. See on mulle kõrva hakanud juba mitmetest kohtadest (Grey anatoomia, Kiirabihaigla ja mingist krimisarjast samuti. Sain küll aru, miks seda nime kasutatakse, kuid ei teadnud kust see on võetud. Üllataval kombel ei saanudki väga palju targemaks... Igal juhul nii palju sain küll targemaks, et nüüd tean, et eesti vaste nimedele Jane/John Doe on siis Wiki kohaselt:
Jaan Tamm (male), Tädi Maali (an old female, literally "Aunt Maali")

Aga paneb mõtlema, et kuidas nad siis nooremaid tundmatuid naisi siin meie kodumaal kutsuvad...

Mulle meeldib, kui mulle meenub jälle miski, mille kohta ma soovisin järgi uurida. Need asjad piinavad mind.

Veel kord matemaatikale mõeldes nägin ma eile sellist reklaami netis:
A+ B+ AB+ 0+ A- B- AB- 0- = LIFE


Selle suve plaanides on nüüd siis, kuna tööl ei käi enam, arvuti puhastamine halvast muusikast (ikka juhtub ju kogemata, et satub midagi jubedat arvutisse).

4 kommentaari:

Liis ütles ...

Ma hakkasin tegema orkutisse kommuuni matemaatilise filosoofia kohta, kuhu võiks panna kogunevaid kilde.. või meenuvaid.. anna soovitusi kommuuni nime jaoks...

A+ B+ AB+ 0+ A- B- AB- 0- = LIFE
See on väga lahe!

Liis ütles ...

Muide, ma ju tean ka mida sa tunned seoses sellega, et enam tööle ei pea minema ja et sa sellest nii äkki teada said.. Kui ma jalga marineerisin, siis oli ka nagu välk selgest taevast.. aga sul on nüüd muidugi igaveseks läbi.. natuke kahju et sa ei saanud lõppu nautida rohkem.. see on nii hea tunne kui päevi tööl hakkab järjest vähem ja vähem ja vähem jääma...;)

Ja arvatavasti on suvetöölistel teistsugused reeglid.. Aga tule Felixisse järgmisel aastal! Näeksid ka mu silmarõõmu;)

Kerttu ütles ...

Irw:D Sinna orjatööle? Pealegi veeti Jõgevalt nii vähe aega inimesi kohale ju...

Noh, kommuuni nimeks panegi näiteks matemaatiline filosoofia:D

Liis ütles ...

No kaks nädalat ikka.. Ja ma arvan, et sinu töö oli samasugune orjatöö.. Tegelikult on Felixis töötamist orjatööks peetud sellepärast, et varasematel aastatel on ikka suht kehv palk olnud.. See aasta päris normaalne.. Ja töö iseenesest ei ole kontimurdev..