teisipäev, 5. august 2008

Langused

Minu elu on kui funktsioonigraafik. Tegelikult hetkel ma ütleks, et mu elu graafik on y=|sinα|. Enamasti on mu tuju ju päris hea... Elu on siiski positiivne. Aga mõndadel üksikutel hetkedel läheb täitsa nulli... Aga usun, et päris negatiivseks see siiski ei lähe.

Praegu tunnen ma puudust nendest matemaatilise alatooniga elufilosoofiatest, mille meistriks pean eriti Liisi. Aga kui kooli ei ole, siis kaob see matemaatiline mõtlemine ära... Kas selline matemaatikata teadvus ootabki meid ees aasta pärast? Ma tunnen praegu, et ma hakkan nii suurt puudust tundma sellest ainest. Muidugi ei tähenda seda, et sooviksin edaspidi seda kontimurdvat ülikooli matti, kuid keskkooli matemaatika on ju siiani päris armas ja kallis olnud. Mis minuga toimub?

Panic at the Disco album Pretty Odd aitab mul päästa Viva la Vida. See tähendab ta kuidagi asetub teisele kaalukausile. Kuidas ma tüdineksin ära Viva la Vidast, kui ma vähemalt pool ajast kuulan Pretty Odd'i? :) Selle aasta kindel teise koha plaat minu jaoks praegusel hetkel.

U2 uus plaat peaks tulema täiuslikum ja radikaalsem, kui eales varem.
Bono igatseb oma poisipõlve;)

3 kommentaari:

Liis ütles ...

Ma mõistan vägagi su muret... Ma ei tea, kuidas mu elu edasi saab üldse siis minna:D.. nali naljaks.. aga ma tõesti mõistan su muret..
Samas.. Ma rääkisin Kaiega (mitte meie Kaie) kunagi tööl ülikoolist.. ta õpib algklasside õpetajaks ja kinnitas veelkord, et ülikool on võrreldes keskkooliga väga lebo.. Ja nüüd siis see tähtis koht: väljaarvatud siis kui sa lähed arstiteaduskonda! Haa! milline kohutav nali!.. Ta ütles, et ta sõbral on toakaaslane, kes õpib proviisoriks ja praktiliselt muud ei teegi kui õpib:D Aga et noh see sõltub sellest ka kui hea pea sul on, aga ikkagi, ei kõla väga julgustavalt..
Selle jutuga tahtsin sulle öelda, et meil ei ole nii palju aega, et mõelda funktsioonidele (kujuta seda ette ninahäälega öelduna), sest me saame küllaga filosoofiat ja nalja meditsiini teemadel;)

Kerttu ütles ...

Irw:D Vihje SS'le on nii kuramuse naljakas... See ei lähe eales meelest;)

No, kui ma oma nina sinna jubedasse kohta üldse julgen toppida;)
Eks näis, mis tulevik toob. Aga jah, kui nii, siis meil muud pole, kui õppimine... Noh, see muidugi liialdus. Äkki?

Liis ütles ...

MA südamest loodan, et see on karm liialdus:D