neljapäev, 8. oktoober 2009

Buffalo '66


Täna lõpuks jõudsin selle filmi vaatamiseni. Ei kahetse. Need rohkem kui 100 minutit ei olnud tuulde visatud.
Emotsioon suure E tähega.
Ei teagi, kas see on minu tänase tuju mõjul või ongi see nii hea film, kui mulle tundub.
Igal juhul sobis see imehästi tänasesse õhtusse. Ammu pole ma veetnud ühtegi õhtut kuskil üksinda. Nüüd oli võimalus ja see sai kasutatud.

Mitte et mulle meeldiks olla tihti üksi, aga mõnikord on seda vaja. Täna OLI seda vaja. See oli hea.

Vaadake seda filmi. Vincent Gallo võib olla iseenesest ebameeldiv inimene, aga see ei tähenda, et ta ei oska filme teha.
Meistriteos.

Arvesse tuleks võtta, et see kõik on kirjutatud esimese emotsiooni ajel ja ühel neist päevadest, mil ma tunnen, et püüan midagi kättesaamatut.
Phäh. Ma ei oska ennast korralikult väljendada. Kolme sõnaga: vaadake seda filmi.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Panen "To See" nimekirja.