reede, 2. oktoober 2009

Nii ja teisiti

Täna on olnud hea päev. Hommikul sai kaua magada ja pärast seda loengusse. Aga ilmgi on kõigest väest positiivset meeleolu toetanud. Linnast koju jalutades peatasin ühe naise kolmekümne krooni tuulde lendamise. Ta tänas mind. Kodus mängitab Liis teises toas Empyreani. Ja mina peaksin õppima lihaseid. Aga ma olen ju täna nii positiivne, kuidas ma siis saan õppimisele mõelda? ;)
Aga tegelikult...
Meie köök on praegu nii ilus. Kaie emme tehtud rohelised katted, päike paistab sisse, laes on imetilluke ämblik ja seinad on täis ilusaid pilte.
Ma avastasin just, et mu kael on natuke valus. Hetkel veel ei oska öelda, mis on selle lihase nimi, mis valu põhjustab.

Füüsikahoone (või füüsikumi? nagu neil on viimasel ajal kõiki kohti kombeks nimetada nt keemikum, biomeedikum) suur auditoorium on suure ventilatsiooni tõttu nii jahe.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

eemm.. Keegi võiks selle ämbliku välja visata, enne kui ta suureks kasvab. :P
Aga hea, et sul ilus päev oli...