laupäev, 28. november 2009

A Momentary Lapse of Reason

Ma ei jõua täna enam õppida, aga ma ei oska veel mitte kui midagi...

Väikene masendus tõstab selles suhtes pead.

Aga mis ma ikka teen. Vaatan parem rahus Jääaega ja ei lase kurjadel mõtetel end täna enam kummitada. Küll homme jõuan ma neid veel pikalt haududa. Kui ei jõua, siis ei jõua, mis ikka punnida.

Täna oli vh1-s Forever In Rock saade ja kui järjest lasi Queens of the Stone Age'i ja Foo Fightersit, siis ma juba Them Crooked Vultures'i pärast lootsin, et järgmisena tuleb Led Zeppelin. Kahjuks mitte...

Aga Even Flow tuli täna telekast ja veel täitsa normaalset muusikat. Ma muidugi õppisin kogu selle aja, aga ega muusika sega õppimast, pealegi oli mul Even Flow ajal söögipaus.

5 kommentaari:

Kaie ütles ...

Ma lugesin seda postitust ja mõtlesin, et sa oled lahe.

Pluxu™ ütles ...

Yup. Te olete mõlemad lahedad =)

Kaie ütles ...

Me oleme kõik kolmekesi lahedad. :D

Anonüümne ütles ...

Aga mina olen ka lahe, sest mul on ka õppimisprobleemid :P

Pluxu™ ütles ...

õppimisprobleemid iseenesest ei tee veel kedagi lahedaks...=)