kolmapäev, 23. detsember 2009

Soovid

On olemas halb, et me suudaksime hinnata head.

Ma soovin, et ma suudaksin olla ka siis õnnelik, kui kõik on ühtlaselt hästi. Tahaksin, et mul oleks võime tunda rõõmu nendest lihtsatest asjadest, mis on pidevalt hästi. Tahaksin, et ei oleks vaja ära oodata langust, et saada aru, mis enne olemas oli. Ma üritan, tõesti üritan seda võimet arendada.

(Kahju, et last.fm ei taha millegi pärast mõndasid väga häid laule registreerida.)

Ma tahaksin elada enda mitte teiste elu. Kui te peaksite avastama, et ma hakkan teie elu elama, siis palun öelge mulle ja ma tõmbun tagasi.


Let me roll around
In things I can't believe


Imenatuke muusikateraapiat minu jaoks tavapäraste abimeestega.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Võta minu elu endale. Päriseks. Ma tahan natukeseks endast puhkust. Pakin kohvrid ära ja sõidan puhkusele (enda jätan maha).