kolmapäev, 23. detsember 2009

6350

Ei teagi, kas on olnud sellist jõululaupäevale eelnevat päeva, kui mul oleks nii vähe jõulutunnet kui täna, kuigi ilm on jõuludeks lausa ideaalne. Aga eks see tule ka vanusest. Äkki kaob aastatega see tunne, mis jõulud laste jaoks on, ja asendub millegi rahulikuma ja tasasemaga.

Täna vaatasin üle pika aja Konte. Angelale kingiti ise plaat, kuhu peale oli pandud laule, mis aitaksid südamevalust üle saada. Kõige märkimisväärsem neist oli Jose Gonzalez'e versioon Heartbeats'ist. Juba see ajas mind nii elevile. Ja siis... ja siis lasevad nad seda laulu täies pikkuses. Oh õndsust.

Mõned raamatud minu suurest raamatu-sorteerimisest on juba leidnud oma tee tagasi kappidesse, kuid 2/3 põrandast vajab veel tühjendamist. Eks ma nüüd lähengi natuke sellega tegelema.

Loodan, et homme õhtul saan vaadata Charlie & the Chocolate Factory't.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jaa! Ma vaatasin ka täna konte. Nii hea oli! Ja nosisin kõrvale ka piparkooke.
Mul pole ka jõulutunnet, kuid on lihtsalt õnnelik olla.

Liis ütles ...

Kujuta pilti! Minu jaoks oli info, et homme on neljapäev..