reede, 1. jaanuar 2010

01.01.2010

Öösel seda kuupäeva nähes tundsin, et ees ootab palju head. See võis muidugi olla mõjutatud imelisest talveööst täiskuu, kuuvarjutuse, lume ja külmaga, kuid miski ei muuda seda praegu vastupidiseks.

Mulle meeldivad inimesed, kes mõjuvad mulle hästi. "Uskumatu", kas pole? Mulle meeldivad need inimesed ka, kes mulle alati nii hästi ei pruugi mõjuda, kuid sellest ma praegu ei räägi.
Ma olen kergesti mõjutatav, kui keegi seda teadlikult ei tee. Kui mulle tundub, et keegi püüab mulle teadlikult midagi "peale suruda" (see ei ole siinkohal päris õige väljend, aga parema puudumisel kasutan seda, loodan, et saate aru), siis ma muutun esmajärjekorras alateadlikult vastumeelseks ning siis hakkan ka põhjendusi otsima.
Just nagu ma olen varem avastanud, ma pean alati vastu vaidlema. Ma vaidlen asja üle ühe inimesega ja üritan enda arvamust kõigest väest peale jätta. Seejärel räägin inimesega, kes on minu arvamusest veelgi rohkem ekstreemsuse poole kallutatud ja hakkan kaitsma sama väidet, mida ma enne püüdsin ümber lükata. Ja ega ma häbene ka esimeses vaidluses kasutatud väiteid kasutada... Vaidlus on geenides. See ei ole midagi, mida ma teadlikult suudaks väga hästi kontrollida.

Teine asi, mis mulle tegelikult isegi meeldib, on see, et ma tunnen alati, et nii nagu ma ise teen, on kõige parem. See asi, mis mul on, on parem kui teised variandid samast asjast. See aitab eluga rohkem rahul olla. Samas on see nii kohutavalt naljakas...

Tegelikult plaanin ma minna varsti õue jalutama (hetkel on veel juuksed niisked ja eksamiks pole küll mõtet haigeks jääda). Õues on imeilus. Lumi, pakane, kuu. Mulle meeldib talv (jah, sügis, kevad ja suvi ka).

Minu uue aasta püüdlusteks on mitte end enam ära kaotada ja saada natuke targemaks.
Oh, kuidas ma ei suuda praegu konkreetselt mõelda. Kuu liigub udulamba tähtkujus.

Hetkel olen ma ootusi ja lootusi pungil täis. Täna on terve päeva olnud selline tunne, justkui peaks midagi toimuma, justkui kohe-kohe hakkaks maa värisema ja tuul pöörduks seintundmatusse 9. ilmakaarde.
Mulle ei meeldi muutused, aga midagi hingematvalt uskumatut sooviks küll - ma ju usun imedesse!

Tegelikult ma arvan, et kõik see on seotud minu kannatamatusega juba õue minna.

3 kommentaari:

Pluxu™ ütles ...

Öösel seda kuupäeva nähes tundsin, et ees ootab palju head. See võis muidugi olla mõjutatud imelisest talveööst täiskuu, kuuvarjutuse, lume ja külmaga, kuid miski ei muuda seda praegu vastupidiseks.

perfect

Liis ütles ...

Tõstke käsi, kes hakkas mõttes ilmakaari kokku lugema...:P

Pluxu™ ütles ...

mkmm. ma usaldasin Kerttut. Tegelikult. Ma päris lugema ei hakanud, aga ma kujutasin tuulteroosi ette ja siis lihtsalt näis, et on kaheksa, ma kokku ei lugenud :D