laupäev, 30. jaanuar 2010

Dogfight

Ma olen võlts. Ma olen juba pikemat aega pidanud River Phoenixit üheks oma lemmiknäitlejaks. Isegi siis tegin ma seda, kui polnud ühtegi tema filmi näinud. Lihtsalt arvatavasti kõige selle pärast, mida temast lugenud olin. ;)
Nüüd vaatasin ära teise filmi, kus ta peaosa mängib.
River Phoenixi kohta suudan ma alati öelda ainult "Oh River!" Miks lahkuvad geeniused nii varakult?

Film iseenesest jättis mulje justkui seriaalist. Justkui see oleks olnud ainult üks osa. See sai nii kiiresti läbi. Hea filmi tunnus on tihti (rõhutan sõna tihti, sest mitte alati) tunne, et see saab liigkiiresti läbi. Kuigi ma arvan, et My Own Private Idaho oli siiski natuke parem.

Tegelikult oli mul plaanis hakata vaatama just eile Kaie käest saadud filmi The Secret of Roan Inish. Aga kuna mu õemehe läpakas on ainult media player, siis ma ei saanud sellel pilti tööle. Läksin lihtsama vastupanu teed ja vaatasin hoopis Dogfight'i. (Enda läpakat ei kasutanud sellisel triviaalsel põhjusel, et selle kõlar ei anna telefonikõlari mõõtu ka välja ja teisel korrusel vedelevad kõrvaklapid on ka loomulikult liiga kaugel.)

Jumal tänatud, et ma olin üheksakümnendatel piisavalt laps, et mitte tunda kurbust selle üle, kui minu praegused lemmikud üksteise järel ... lahkusid.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Et siis soovitad seda filmi? Ma vaatan ta seega ära. Mul on ta juba pikemat aega läpakas olnud aga pole olnud huvi (ja ka teadmist, et River on seal) seda vaadata...

Kaie ütles ...

Mul on hea meel, et selle ära vaatasid.
:)
MOPI ja Dogfight on väga erinevad... Ometi sai ta mõlemaga suurepäraselt hakkama. Imekspandav! ;)

Anonüümne ütles ...

Vaatasin ka ära. Meeldis. Väga hea film oli.