laupäev, 9. jaanuar 2010

Jimi Hendrix

Küll see on alles ilus laul! Mulle meeldib, kui mu playlistist kõlab miski nii inspireeriv.



Waterfall, nothing can harm me at all,
my worries seem so very small
with my waterfall.

I can see my rainbow calling me
through the mystery
of my waterfall.

Some people say day-dreaming's
for the lazy minded fools
with nothing else to do.

So let them laugh, laugh at me,

so just as long as I have you
to see me through,
I have nothing to lose 'long as I have you.

Waterfall, don't ever choose your ways.
Come with me for a million days,
Oh, my waterfall.


PS! Nüüd on siis kindlaks tehtud, et minu arvutis ei ole kohe kindlasti peomuusika (jumal tänatud selle eest muidugi). :D Ja kui kuulata Frank Zappa laulu What's the Ugliest Part of Your Body, siis ainult meie Kaiega naerame. (Peaks vist ütlema, et inimestel vedas, et me loobusime seejärel plaanist lasta neile Tim Buckley Starsailor'it ja Johni My Smile is a Rifle'it.)
Võtke teatavaks. Ma ei lase kellelgi iial oma arvutist Tiestot kuulata, kui see vähegi minu võimuses on. Arvestage sellega! (Jah, ma olen radikaal.)

3 kommentaari:

Gerda ütles ...

Nii et pidu läks täie hooga edasi... :D Võib-olla pole tõesti mõtet purjus inimeste muusikamaitset harida :D

Kaie ütles ...

Nad tundusid suhteliselt kained olevat.

Ma kuulsin nende vaikset meeleheidet, kui "Chrome Plated Megaphone of Destiny" esimesed noodid kuuldavale tulid. Vaesekesed. :P
Mulle meeldib su mõttemaailm.

Oxymoron ütles ...

Head ööd! :D