esmaspäev, 18. jaanuar 2010

"We have a very strong connection, we're cut from the same piece of fabric."
Niimoodi ütles üks väga hea muusik ühe teise veelgi parema muusiku kohta.

Tänasel päeval on kaks erinevat võimalust olemiseks:
1. Ma olen praegu kohas, kus ma pean paljude lausete peale mõtlema. Pikalt.
2. Kõik juhivadki mu tähelepanu lausetele, mille üle peab pikalt mõtlema.

Igal juhul. Eelneva tsitaadiga seoses...
Mõned aastad tagasi ei oleks ma uskunud, et selliseid inimesi leidub, kellega ma tunneksin, et "...we're cut from the same piece of fabric."

Need inimesed on imelised. Nendel põhineb 90% rahulolust, rõõmust, õnnest, optimismist ja headusest minu elus.

Ma usun sellesse, et eksisteerib sugulashingi ja hingesugulasi. (Jah, ma ei ole originaalne, sa tead seda. Märksõna "wannabe")

Maailm oleks kole paik ilma teieta.
"We have a very strong connection, we're cut from the same piece of fabric."


PS! Marko on armas. Vahet pole, et ta mind musiga narrib ;) Ei taha, va kavalpeak, anda... Ta on kõige sõnakuulelikum ja toredam ja samas kõike sõnakuulmatum väike poiss üldse! Ja tehnikafriik ;)

Kommentaare ei ole: