teisipäev, 2. veebruar 2010

Hehehee vh1 on nii etteaimatav... mitte et ma seda neile ette heidaks

Mõtlesin isale minna appi puid kuuri vedama, aga otsustasin, et enne vaatan, mis top10-t vh1 täna kell 12 pakub. Kuna top10 nimi oli We Are Grunge, siis ei saanud ma ju ometi teleka eest lahkuda, kuna vh1 on etteaimatav.
Pole ju kahtlustki, et esikohalt võib leida Nirvana ja kuskilt tipu lähedalt Pearl Jami, Soundgardeni, Alice in Chains'i ja kui hästi läheb siis ka Stone Temple Pilotsi ja Temple of the Dog'i. :P

1. Nirvana
2. Pearl Jam
3. Soundgarden
4. Alice in Chains
5. Smashing Pumpkins
6. Stone Temple Pilots
7. Temple of the Dog
8. Mudhoney
9. Screaming Trees
10. Mother Love Bone

Sellise muusikaga olid siis minu viimased 43 minutit sisustatud.
Ma niisama huvi pärast veel vaatasin wikist järgi ka, kes neist Seattle'ist on. ;) Päris hunnikuga ikka. Ja sain teada ka selle, kust on minu arvutisse pääsenud tüüp, kelle nimi on Scott Weiland. Ja Screaming Trees ühe albumiga püüan ka end kurssi viia nüüd. Ja mõtlesin, et peaksin ikka lähiajal filmi Hype! lõpuni vaatama. ;) Huvitav küll, kuidas ma kunagi ei jäta filme pooleli, mida vaatan, aga praegusel hetkel on neid filme mul mitu tükki, mida on saanud ainult paarkümmen minutit vaadata...

Igal juhul, ma tahtsin lihtsalt öelda, et grunge on äge :P
Ja Eddie Vedder ja Chris Cornell olid topis mitmekordselt esindatud ;)

Ahha, ja ma avastasin eile sellise laulu, mille nimi on My Baby's in Love with Eddie Vedder. See on päris naljakas tegelikult :P

Ma lähen nüüd siis õue asjalikku nägu tegema. Ja teile kõigile ilusat küünlapäeva :)

Kommentaare ei ole: